Saturday 2 June 2012

Cara Cepat Hamil Dari Aspek Hubungan Seksual

cara untuk cepat hamil dari aspek hubungan seksual.
amaran ini merupakan perkongsian ilmu bukan membincangkan perkara lucah!
    tips pertama

 30-60 minit sebelum melakukan seks pastikan anda kencing dahulu dan alat sulit sebersihnya.
  
tips kedua

setelah selesai melakukan seks jangan bergerak atau bangun.Sebaiknya terus tidur atau baring dalam masa 30-60 minit untuk memberi ruang kepada sperma beranang kedalam faraj dan mencari ovari.

tips ketiga

lakukan persetubuhan pada hari subur(biasanya hari ke 14)sekurang kurangnya 5 kali...

tips keempat

jangan sesekali membasuh faraj anda setelah selesai melakukan hubungan intim bersama suami.

tips kelima

sebelum ejakulasi pastikan zakar suami betul-betul keras dan masukkan kedalam faraj sedalam yang mungkin dan pancutla air mani dengan laju.

tips keenam

gunakan teknik tok janggut dimana ianya memerlukan kedua dua kaki wanita kengkang ke atas dan masukkan zakar yang betul-betul tegang keras padu dan mantap terus ke faraj dari arah depan.

tips ketujuh

cuba teknik che siti wan kembang dari kelantan iaitu dengan menggunakan lapik bantal di bawah punggung perempuan.tujuannya bagi memudahkan zakar masuk sedalam dalamnya ke dalam faraj.teknik puteri saadong juga merupakan teknik yang hampir sama dengan teknik che siti wan kembang.teknik ini telah memberika peratusan yang tinggi untuk wanita hamil.jadi anda juga cuba teknik ini.

tips kelapan

petua cepat  hamil seterusnya ialah setelah selesai memancutkan air mani ke dalam faraj biarkan zakar di dalam faraj untuk beberapa minit.apabila zakar anda sudah kecut barulah tarik keluar

inilah serba sedikit petua cepat hamil dalam melakukan hubungan seks bersama dengan suami anda diharap ianya memberi manfaat dan idea kepada anda ya....


Terima kasih kerana membaca entry saya. Sila datang lagi.

Post a Comment

0 comments:

Mommy Rachel@2012. Powered by Blogger.
 
Copyright Mommy Rachel © Design By Cik Nurfarah