Sunday 1 July 2012

IBU MENGANDUNG,PERLUKAH SUPLEMEN?

Salam.....
Hari ini saya bercerita tentang suplemen ibu mengandung.Siapa kata ibu mengandung tak perlukan suplemen?Cukup ke suplemen yang doktor bekalkan?atau adakah tubuh anda serasi dengan suplemen yang doktor beri kepada anda?

Teringat cerita seorang sahabat yang mengalami masalah Hb rendah ketika hamil.Beliau mengalami Hb rendah dan kebetulan pula beliau tidak serasi dengan ubat yang doktor bekalkan(obimin).Jadi beliau terpaksa mengambil multivitami lain yang bukan dari hospital/klinik.

kepada ibu-ibu diluar sana yang mengalami masalah yang sama seperti sahabat saya ni.jangan fikir lama-lama cubala alternatif lain untuk meningkatkan tahap kesihatan anda.Tak salah kita mencuba suplemen lain selain yang diberikan oleh doktor, asalkan ianya tidak menjejaskan kesihatan atau kesan negatif pada kesihatan dan bayi yang kita kandung.Betul tak?

Oleh itu, apa kata kita tengok suplemen terbaik untuk ibu hamil
EU FOUR SET PACK

  • Mengandungi vitamin B,vitamin C,dan Vita lea (multivitamin dengan zat besi) dan kalsium.
  • Vitamin B dan Vitalea sangat penting untuk menghasilkan sel darah merah,jadi untuk ibu yang mengalami HB rendah,set ini sangat sesuai untuk anda.
  • Vitamin C pula membantu ,meningkatkan sistem imun ibu,Dengan izin-Nya ibu akan kurang dijangkiti selesema atau demam
  • Kalsium penting untuk pembentukan tulang bayi,dalam masa yang sama membantu ibu mengurangkan masalah sakit pinggang,lengguh- lengguh badan dan sakit sendi.
  • masalah kejang di malam hari menandakan anda kekurangan kalsium.vitamin B dan kalsium membantu anda mengatasi masalah ini
  • jika ibu hamil mengambil set ini secara konsisten, badan akan berasa lebih cergas,tidak mudah letih dan yang pastinya tahap kesihatan lebih terjamin.
  • Jika anda mengambil set ini,Vitamin yang Doktor bekalkan tak diperlukan lagi.mengapa? Sebab set ini sudah lengkap dengan semua zat obimin dan asid folic.
Lihatlah sendiri TESTIMONI PENGGUNA SET INI YA..

TESTIMONI 1..

TESTIMONI 2
TESTIMONI 3
Bestkan?....

Untuk mengetahui maklumat lanjut setiap produk.hubungi saya di 0193401758 dan jangan lupa add fb saya Nancy Rachy untuk chat secara langsung dengan saya.Konsultasi PERCUMA hanya akan diberikan kepada customer mamaachel selepas pembelian ya!.






Terima kasih kerana membaca entry saya. Sila datang lagi.

Post a Comment

0 comments:

Mommy Rachel@2012. Powered by Blogger.
 
Copyright Mommy Rachel © Design By Cik Nurfarah